Vårt team

IDC Staff Instructor

Telefon: +46 10-4924471 el +66 99-1854437

E-post: bokning@koh-tao-dykskola.com

Går du en kurs med Malin så är du även försäkrad under kursen via hennes Dan Pro Gold försäkrig.

Pär Ekbom

IDC Staff Instructor

Telefon: +46 76-1361521

Maria Lindström

Telefon: +66(0)97-1601907

E-post: bokning@koh-tao-dykskola.com

När jag kom till Koh Tao för första gången så var planen att stanna i 5 dagar och göra min Open Water kurs för att sedan fortsätta resa i resten av Sydostasien. Det slutade dock med att jag fyra månader senare fortfarande var på Koh Tao och hade slutfört min Divemaster. Att börja dyka är det bästa beslut jag tagit hittills i mitt liv och jag kan äntligen säga att jag hittat min passion och drömyrket! Det bästa som finns är enligt mig att få hoppa i vattnet och utforska det fantastiska marina livet. För jag lovar dig att det existerar koraller, fiskar och varelser i de mest osannolika och vackra färger, former och mönster. Man kan inte föreställa sig hur magisk naturen kan vara! Jag ser fram emot att få visa dig en del av min värld, när du dyker med oss på Koh Tao Dykskola!

Joakim Davidsson

Telefon: +66(0)62-586 93 08 el +46(0)73-536 70 62

E-post: bokning@koh-tao-dykskola.com

När jag kom till Koh Tao hade jag inte en tanke på att börja dyka. Men min flickvän övertalade mig att göra min Open Water. Efter mina första andetag redan i poolen upptäckte jag att detta är det häftigaste jag gjort och jag väl kom ut i havet var jag fast. Det går inte och beskriva den fantastiska världen under vattnet, alla färger, koraller, fiskar och andra coola varelser. Känslan att vara helt vikt lös under ytan är magisk! Efter det att jag avslutat min första kurs ville jag bara fortsätta och göra mer dykutbildningar! Jag kom tillbaka ett halvår senare och gjorde min Rescue och Divemaster. Mitt nästa steg är nu att göra min instruktörs utbildning.

Jag ser fram emot att få visa just dig den fantastiska världen under ytan!

Jag kan även hjälpa dig med en uppfräschnings kurs innan semestern i Göteborgs området med omnejd.

Boka på telefon eller på mailen.

Sanna Jönsson

Telefon: +66(0)62-586 93 08 el +46(0)73-536 70 62